2017年2月25日 星期六

歐遊慳家攻略 Uber UK and Uber France


大家都知道歐洲交通費係比香港貴,咁通常都係搭地鐵,但有時行李好多嘅時候搭地鐵好麻煩,成日都要上落樓梯咁。我今日介紹大家一個方法可慳少少錢,就係善用Uber promotion code!

如果有用開Uber 嘅人對first free ride 應該唔會陌生,我今次英法之旅就利用呢一個first free ride,幫我慳左3次錢~

咁首先你要有張電話除左可以上網外仲可以打當地電話。咁我同老公成個旅程用過3張電話卡,1張係3 UK 全個歐洲都適用果隻HKD208 12GB,1張係倫敦機場買Lebara £15 2GB,1張就係巴黎買嘅orange €39 2GB,食左3次優惠!

當你到埗後,換左當地電話卡,就係uber 入面開個新account, 填個人資料,信用卡資料,用當地電話同電郵地址登記,因為要收verification code! 成功登記後,入面應該有first ride coupon (如果無呢,用google 搵下喇!)英國嘅first ride coupon 係£15 ,法國係€5  , 輸入出發地同目的地,再揀車嘅級數/大細,等Uber 司機黎接你,就係咁!到最後落車時係可以揀比現金或信用卡喇,我係用信用卡比錢嘅(未試過比現金嘅),system 會識自動扣左個優惠,信用卡過數只會過餘額!

我倫敦住過兩間酒店,酒店與酒店之間就係用Uber! 另一次用就係倫敦市中心出機場!

法國使用方法亦相同喔!記住你張電話係可以打當地電話喔!有咩事個司機搵你唔到都可以打電話比你!

如果有需要, 可以使用我的SHARE CODE 
Uber UK : sdy5c12kue
Uber France : s1x45gdmue 













小資女Facebook:
https://www.facebook.com/Camcamlife/

沒有留言:

張貼留言