2017年2月24日 星期五

England英國 - Burger and Lobster 你怎可能錯過!



英國嘅Burger and Lobster相信係好多人去英國都會想去試一試,我都唔例外!

聽講呢間餐廳好多人架!如果大家係食飯時間去就要有少少心理準備要排隊喇!

因為我係英國住W Leicester square 關係,酒店樓下就係呢間餐廳喇!我訂房果時都唔知架!

Lucky!

我地大概係7點幾去食嘅,等左15分鐘到就有位喇~ 

我地叫左2份the original with Chips and Salad 同 2 cokes

食評:(5星為滿分)

食物: 非常好吃 **** 
餐廳環境:**** 
服務:**** 
(職員會主動埋黎幫你收拾乾淨同問你好唔好食)
價錢:** (Total £65.25) 

呢個價錢係英國是但入一間餐廳食晚飯都差不多價錢,但係我地係1人1份龍蝦喔!

我覺得都抵比嘅!

聽說曼谷會開分店喔,有機會可以去一試!














小資女Facebook:
https://www.facebook.com/Camcamlife/

沒有留言:

張貼留言