2017年2月26日 星期日

香港版的Burger and Lobster - Hungry Lobster


返左黎香港後,有少少掛住英國嘅Burger and Lobster , 果日無意中見到銅鑼灣有間新餐廳食lobster, 我就約左朋友去試喇~



因為我非專業食評家,我係無影到餐廳環境嘅~ 只係影左食物…

我就叫左最貴嘅Hungry Lobster signature set , 諗住一次過試晒佢嘅野食!

我地飲左個湯,食左龍蝦包,龍蝦意粉,同原隻龍蝦 -$658

咁首先黎個湯,係得一個碟,一份龍蝦湯… 我見到嘅時候覺得餐廳好小氣,一隻大湯碟叫我同朋友點飲呢?點解唔可以比兩碗細細嘅龍蝦湯我地⋯ 職員之後比左隻碗仔,我地自己用隻湯匙一羹羹咁分落碗仔度⋯ 




之後黎左份龍蝦包,都覺得幾好食嘅,包軟綿綿,都多龍蝦肉~



跟住食龍蝦意粉,都唔錯嘅,分量都多,唔會食兩啖無晒~



最後原隻龍蝦,覺得好普通,唔知係咪唔夠新鮮,龍蝦肉唔係好彈牙~


總括而言,我覺得。。。
食物:***
餐廳環境:** (有D迫,坐得唔舒服)
服務:** (遇到黑面侍應)
價錢:** (我最後埋單用左$735…)



未試過一次食咁款龍蝦菜式嘅人可以一試!睇黎我都要去曼谷食返Burger and Lobster!

有興趣想知道多D英國嘅Burger and Lobster 可以睇下面條Link~



小資女Facebook:
https://www.facebook.com/Camcamlife/


沒有留言:

張貼留言