2017年2月22日 星期三

阿聯酋好好玩 - 帆船酒店Burj Al Arab 第一篇



呢次去阿聯酋我同屋企人係參加旅行團~

有人會問:旅行團唔夠FREE, 限住時間咁玩, 唔ENJOY~

係, 無可否認呢個係旅行團嘅缺點, 但係以我小資女精明計算過後就知道呢個tour係抵玩嘅!

大家知唔知住帆船酒店一晚幾錢?

根據HotelsCombined 資料,



2017年入5月入住帆船酒店價錢係 $19,018

旅行團係會住2晚帆船酒店, 另外兩日都係全五星酒店, 成個TOUR入場費都包晒, 餐餐都自助餐(註:有3餐唔包), 有旅遊車接送,玩足六日四夜價錢係---> HKD 85,016/ 4 = HKD$21,254!!!(2016年3月報名價錢)





有人會問, 需要住2晚那麼多嗎? 我可以話你知3晚都唔嫌多, 2晚係玩唔晒, 住1晚就真係訓個覺就走....

呢篇BLOG將會為大家分享如何玩盡帆船酒店!!!

講返少少帆船酒店資料先, 因為之前太多遊客慕名去參觀酒店, 所以而家唔係酒店住客 / 酒店餐廳食飯嘅人係唔比入帆船酒店. 而入酒店前有個保安站, 要核對酒店入住名單或餐廳訂位名單, 保安嚴密架!

從正面可以感受到帆船酒店既氣勢


酒店內部亦很有特色



從客房望落酒店大堂的景觀

老公同媽媽留心聆聽酒店職員細心介紹酒店設施(酒店設有管家服務,有什麼都可以找管家幫忙,而每層都會設有一個管家)

房間的大門


伕手電梯兩旁都設有兩個好大的魚缸

我地今次入住房間既大廳

房間內一共設有兩層,下層為大廳,有一個儲物室同洗手間,上層係睡房同浴室


有無敵大海景!!


下層洗手間

我上二樓參觀下先

唯一通住二樓的樓梯



酒店亦提供膠囊咖啡機同咖啡膠囊


酒店的記念品,後面有寫上價錢,如果有興趣可以購買


有DVD機....汗

小小既儲物室

衣帽間


浴室有個按摩浴缸同一個淋浴間

酒店會每一個住客送一瓶HERMES香水,哩支係男裝香水

哩支係女裝香水

浴室用品都係HERMES品牌



按摩浴池

淋浴間
雙洗手盤設計


床頭擺放了巧克力

睡房亦係對住海景

到晚上有職員會到客房提供開床服務

睡房的空間也很大



按下遙控電視機會由櫃台升起



房裡提供生果

職員送上的茶點,非常窩心




由於太多相片的關係,我地留待下一篇再為大家介紹


小資女Facebook:

沒有留言:

張貼留言