2017年2月22日 星期三

阿聯酋好好玩 - 晚上的帆船酒店Burj Al Arab 第三篇

食完飯就梗係去影夜晚嘅帆船酒店喇!

酒店門口有高爾夫球車BUGGY 載住客出入, 住客可以去Jumeriah 集團其他酒店食飯, 行街

(係帆船隔離有3,4間同一集團酒店),Wild Wadi (WATER PARK) 同私人沙灘,只需要係酒

店門口排隊,同職員講聲你去邊,show 一show 酒店房卡就ok! 住帆船酒店就可以免費入晒其

他酒店參觀,享用佢地嘅設施都得架~ 但如果住集團其他酒店,就唔可以免費入帆船酒店

喇,要留意呀!

我地就去左Madinat Jumeriah Hotel 影下夜晚嘅帆船酒店!





碼頭附近有幾間餐廳




全家瘋狂拍照中



回程返酒店時 Buggy Driver 仲好熱心咁問我地要要停車影相, 仲幫我地影左張大合照添!




我地絛去到酒店門口落, 同buggy driver 隨便放低我地就OK, 因為我地想邊行邊影相呀!

帆船酒店隔離的jumeirah beach hotel 晚上同樣美麗

小資女Facebook:
https://www.facebook.com/Camcamlife/

沒有留言:

張貼留言