2017年3月8日 星期三

國泰航空商務艙 香港 - 檳城 國泰Vantage pass介紹及The Wing 寰宇堂商務貴賓室

2015年買左國泰嘅Vantage pass, 兩程短程商務

(一程飛檳城,一程飛沙巴)機票連稅$6588 一個人,

就第一次試左所謂嘅假J

(假J 嘅意思係指飛短線,

唔係180度平躺座位嘅Business J class

以國泰機票黎講,就算係假J ,

正價機票都唔平… 

但今次以$6588 價錢飛兩個地方,

仲可以比我係11-5日同630-74

呢兩個夾住紅日假期時段出發,我就覺得唔錯wo, 

仲可以儲埋商務艙嘅里數~

不過一定要訂飛時計劃好幾時出發~~

Vantage pass多數半年會出一次~~

仲係2017年加左價....唔制呀~



因為坐商務艙嘅關係,

係可以去國泰唔同嘅貴賓室食野同休息~ 


我就同大家分享下商務貴賓室 The Wing 寰宇堂

自助餐飲區

好大嘅休息間


有電腦比客人使用喔~早餐仲食哈根大師添~~

有熱食區
寰宇堂最有名莫過於係擔擔麵,另外雲吞麵都好好味!


去商務貴賓室唔好唔記得叫杯Cathay Delight (綠色果杯) 飲呀~

多寫意~


同係飛機上面一樣,有Haagan-Dazs 雪糕

上到飛機喇! 有Welcome drink比客人~今程商務得8個位同埋係細飛機黎~
飛機無娛樂設施架,但商務艙嘅乘客獲分發IPad~
飛機係用A320, 就算商務都唔可以完全平躺

到食飯時間,睇下有咩食先?
頭盤唔好食..哭~~


我選左雞肉~味道一般~

老公選左魚肉同炒麵...味道都係一般~

又食哈根大師~~

我個人認為商務艙嘅食物係好經濟艙少少嘅

2016年都出過CX VANTAGE PASS, 不過個價錢無我地咁抵, 

2017年再推出嘅時候有興趣嘅朋友可以留意同比較下~  




沒有留言:

張貼留言