2017年3月2日 星期四

A380 Emirates business class HKG-BKK 阿聯酋航空商務艙 + 商務貴賓室

A380 Emirates HKG-BKK + 商務貴賓室

呢次我同老公係真金白銀咁買左阿聯酋航空嘅商務艙~


試下中東三寶之一嘅商務艙~ 
(2016年12月試左卡塔爾航空A380, 可以去呢度睇 )

http://camcamlife.blogspot.hk/2017/02/qatar-airways-a380.html

2015年3月復活節期間出發~ 我地用左商務櫃位check in, 好快就整好晒手續,經濟果面因爲假期關係就比較多人少少~


EK 385 HKG - BKK Duration: 3 hours


阿聯酋D制服都幾靚~

過完海關就去左商務貴賓室,我都係第一次黎架!





香港阿聯酋既貴賓室都幾好~食物種類都唔算少~


揀左件蛋糕味道都唔錯~

自從去完杜拜後愛上了椰棗~~LOVE IT!

老公又飲香檳~


食左少少野,就上機喇~ 


今次全機爆滿~~復活節真係好多人~



阿聯酋商務艙空間都好闊落~




今次我點了羊扒味道都唔錯~~




我又食水果串~~哈哈

食完飯就去左空中酒吧~~坐下同影下相~

可以叫空少即場調飲品~

空中酒吧亦提供一些小食~

要自拍留個念先~~




EK 384 BKK-HKG Duration: 2 hours and 45 mins

回程同樣坐A380返香港

CHECK IN 不用等~~




泰國既阿聯酋貴賓室比香港的好~食物種類都多D~




老公話入貴賓室飲香檳唔少得~


係機場禁區又買左好多野~~最緊要係芒果糯米飯~~





上到機又飲~~


今次點了牛扒味道一般~

老公話魚好食~~飛機點魚安全D~

食完飯又去空中酒吧搗亂~

扮下睇書先~~HEHE



空姐仲俾我入去影相添~~YEAH!
總結阿聯酋既硬件都好好~但空中既服務係一般般~不過都值得大家一試~

仲有阿聯酋2017年7月會轉新既空中酒吧~~大家要留意喔!!


小資女Facebook:


沒有留言:

張貼留言