2017年3月14日 星期二

曼谷bangkok- After you dessert Café

曼谷Central World 好多香港人都會去行街買衫食飯,今日我要推薦位於Central 7樓嘅After you dessert Café! 原來呢間餐廳係泰國好受歡迎,有好多間分店!我果日同老公行街行到腳軟想搵個地方坐下,見呢間咁多人排,應該好食嘅~ 於是就拎飛等位,大概15分鐘就輪到我地,我地要先落單,再去安排好嘅座位坐住等就可以喇!職員會幫你拎野食嘅~ 我就叫左一個Baby Size Milo Toast 同期間限定嘅Mango Sticky Rice Kakigori~ 

Milo Toast 係有⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ , 咪睇佢好似一般嘅蜜糖吐司,食落口有陣好香嘅牛油味!同一般嘅吐司唔同架!

Mango Sticky Rice Kakigori 有⭐️⭐️⭐️⭐️,個冰食落口軟綿綿,上面白色椰汁又軟綿綿,個冰中間仲有芒果同糯米飯!感覺好新奇!但又唔會好古怪!芒果糯米飯同刨冰成件事都好夾架wo!唯一差少少就係呢個冰咪睇佢細細個,成個食完後係好飽!我地兩人好在食一個冰咋,我一個人一定食唔晒!!! 我見後面果檯兩位香港女士叫左一個芒果刨冰,一個士多啤梨刨冰同蜜糖厚吐司… 唔知佢地最後食唔食得晒呢…?

我小資女極力推薦呢間After you dessert Café! 

https://www.afteryoudessertcafe.com/


要買野食先架~ 

千層蛋糕都好似好好味
我唔客氣喇

細細份唔錯呀!好香牛油味!~~
萬眾期待芒果糯米飯刨冰~~心心眼~~

食到中段可以加芒果汁同椰汁架!



沒有留言:

張貼留言