2017年3月15日 星期三

Let's Relax Spa Bangkok @ Terminal 21

小資女次次黎泰國都要幫襯一下Let's Relax Spa! 其實好多香港人都識呢間Spa, 所以我都係略略介紹下~

我地今次係Terminal 21 果間分店做spa嘅, 我同老公都join 左full spirit package, 即係有Aromatherapy oil massage, body scrub and body wrap and Foot Reflexology (2 hours 45 mins)



我通常都係佢地網頁預訂嘅,我地訂果時做推廣,兩個人$4,420 THB咋!平日要$5,200 THB架~ 我係用信用卡預付的!揀用泰幣會平少少!



今次原來係雙人房wo, 環境同其他分店一樣咁好!






做完接近3小時嘅spa~ 成身鬆晒!不過沖左兩次涼~~汗~





最後仲食埋附送嘅芒果糯米飯!真係爽呀!所以我好鍾意黎呢間Let's relax spa! 

沒有留言:

張貼留言