2017年6月26日 星期一

小資女SPG一晚升金之深圳福田週末遊~~

小資女之前為左要參加SPG 一晚升金,我地就揀選左深圳福朋喜來登酒店,因為價格比較相宜,大概係人民幣5百幾蚊~ 果日小資女就順道試左海底撈同北海道軟雪糕~

酒店位處於福田口岸附近~ 由福田口岸行過去大概10至15分鐘就到喇~係酒店坐二十蚊的士就足夠去附近幾個商場~(例如COCO Park購物公園)~~

雖然係喜來登旗下既次一級酒店~但係都唔失禮~

酒店大堂都好大~以SPG酒店價格黎講~相對叫便宜~~

Check in 嘅時候,酒店表示我地訂嘅房間滿左,酒店話免費幫我地嘅房間升級呀!小資女真係好好彩~人品大爆發~~

如果係SPG金卡同白金卡會員有專用櫃位CHECK IN~唔使等太耐~~



準備上房~好期待....點知~


由於小資女同老公興奮過頭,房間只係拍左片,忘記影相呀!(失敗…)

睇睇片呀-->





總括:酒店房間裝修比較舊~地鐵站又相對遠~但勝在價格相宜~用來完成SPG 既目標或者PROMO係唔錯既選擇~~

最後評價(5星為滿分)

酒店設施 ***
酒店服務 ***
推薦度 ***



酒店講完喇,就講返海底撈先!



小資女同老公商量過,決定要去海底撈拎左位先再去check in 嘅,因為聽講好多人排架!點知去到真係多人到不得了!

擦鞋服務都有得提供!!!

小資女太遲黎~~D野收哂~~失敗~

仲有得修甲!!

正如傳聞一樣,等位嘅時候客人有位置比你坐住等,有免費茶水,小吃供應,有擦鞋服務,有整指甲服務 (咪見好似無咩人,其實係小資女食完海底撈嘅時候補影嘅咋,飯市果陣時多人到爆炸!)

拎左籌之後小資女就同老公去酒店check in! 張籌上面有個QR code , scan 左之後就可以睇到下一個號碼輪到邊個,小資女就留左係酒店休息一下!

大概兩個鐘之後(夜晚10:00) 就有位喇~

入面都幾大wo, 間餐廳都幾企理

夜晚10點幾都仲咁多人
要用TAB點菜~~


侍應們都好醒目,做野好快手~ 佢見我地第一次黎就簡單講下點運作喇~侍應叫我地先揀好湯底,再慢慢揀野食都得! 

我地揀左豬骨湯併麻辣湯底~~麻辣湯底小資女同老公挑戰左15分鐘...決定放棄....完敗...

然後派左條圍裙仔比我地~

仲有比紮頭繩我wo~ 真細心!



由於已經好夜小資女驚肥(女性通病)~~全部叫左半份~~哈哈~




等左咁耐~終於開動~~

羊肉好好味~~

佢地個招牌滑牛肉~~~媽~~好辣呀~


前面嘅客人叫左拉麵!真係有個師傅走出黎表演一番架!

師傅都會失手~~小資女現場目擊~


聽人講食蝦會有小鮮肉幫你剝殼嘅,點知我地果日叫蝦,居然無人理我地…

我地埋單人仔328~


海底撈係深圳有好幾間分店架, 我去果間係-->

福田區卓越世紀中心四層L401 L402 
營業時間: 24小時 (太誇張了吧)
官網:http://www.haidilao.com/

另外,我仲食左來自北海道嘅雪糕~ 原來係KFC 入面嘅甜品部~

要25 人仔,都唔平呀!

我唔客氣喇!


但食落真係幾好味!雪糕好香牛奶味架! 個CONE仲好味! 充滿牛油香味!

最近CREMIA 都登陸左香港嘅太古城, 定價係$48 ~ 如果住北區嘅朋友想試呢款雪糕, 北上應該方便D呢~  

我去果間CREMIA地址係--> 

-COCO Park購物公園肯德基
福田區福華路星河COCO Park花園負一楼樓B1C-076A商铺(地鐵1号线購物公園站C出口)



如果大家周末唔想係香港過,又覺得澳門消費太貴,深圳都係一個唔錯嘅選擇!

沒有留言:

張貼留言