2017年6月1日 星期四

Outlet shopping 也可賺里數~ @ Chic Outlet Shopping


去得英國同法國嘅小資女梗係會瘋狂shopping 喇~

咁我係英國就去左Bicester Village 而法國就去左La Vallée Village,兩家都係屬於Chic Outlet Shopping 購物村集團嘅~





我今日唔係要分享有咩抵買唔抵買(抵唔抵買就見人見智喇~),我想講嘅係如果有儲開亞洲萬里通 Asia Miles 嘅你,買完晒所有野嘅時候記得去一趟訪客中心/接待中心(customer service center), 因為只要你係入面消費,出示返當日消費收據同Asia miles 會員卡,你就可以儲到里數架喇~
英國消費:1英鎊有2里
歐洲消費:1歐元2里
中國消費:10人民幣2里



我都分享少少Outlet shopping 小貼士:

1. Outlet一開門就要入到去架,如果唔係會被D亞洲人(即係我呢D人)買晒筍野~ 

大概下午4,5點果時好多人

2. 上outlet 官網睇定有咩牌子你想買~ 小資女初時以為兩個outlet      D牌子應該一樣,點知好似Prada 呢個牌子,法國居然係無嘅…

3. 英國同法國outlet 比較邊個平D? 小資女12月去時英鎊低位,所       以英國outlet 係平少少嘅~ 產品方面要明白果度係outlet, 如果見到鍾意就買喇,可能另一個outlet 無同一個款架~

4. 去旅客中心出示master card , Visa card銀聯卡有9折coupon 

(master card 同visa card 要出示邀請信喔--> 


5. 我用左Bicester Village 有一個hands free shopping service, 只要比£15 , 就會有人幫你去店舖拎戰利品,顧客可以兩手揈揈去其他店舖繼續買,臨離開outlet去返旅客中心拎返晒所有你買嘅野就可以喇~La Vallee Village都有架! 


我12月消費,2月就出左里數比我喇~ 



其實除左
可賺ASIA MILES, 其他航空公司計劃都得架!

https://www.bicestervillage.com/en/your-visit/travel-partners/frequent-flyer-rewards/

https://www.lavalleevillage.com/en/your-visit/travel-partners/


題外話: AMORINO 雪糕一定要食! 因為好好味!
小資女仲食左兩次添! 係
La Vallée Village有售~







另外香港都開左個outlet,就係佛里倫斯小鎮~ (佢係香港嘅規模係比較細嘅,唔好抱咁大期望)暫時得幾間鋪.....

佢都同亞洲萬里通係夥伴關係呀!

同係Chic Outlet Shopping 一樣,只要去顧客服務中心出示返當日嘅消費收據同Asia miles 會員卡,你就可以賺里數喇!
香港消費:4港元有1里
中國消費:4人民幣1里




              www.florentiavillage.com/



小資女開心share 完畢~ 多謝收看!

沒有留言:

張貼留言