2017年5月10日 星期三

巴黎美食行 - 金蝸牛餐廳 L'Escargot Montorgueil


黎到法國就梗係去食下法國蝸牛喇~

上網好多人都食過呢間金蝸牛餐廳都讚好!我同老公就特登去試下呢間餐廳有幾好味!我地要特登搭車去到Les Halles 站去食架!


去到因爲係食晏時間,餐廳都已經有唔少人,雖然我係預先上網訂左位,但都等左一陣~

門口真係有隻金蝸牛~(今日好凍~小資女著到成隻糉咁~Sorry...)




我地安排左上二樓餐廳,環境都唔錯架!

我地總共叫左兩份蝸牛~~YUMMY~好味到老虎仔同狗仔都望過黎~~

哩份係黑松露蝸牛


另一份係傳統蝸牛~黑松露蝸牛反而唔夠傳統蝸牛入味~~
小資女唔客氣啦~~



Entrecote - 牛扒~~7成熟~味道唔錯~~好食~~

Joue de Porc 豬面肉~~平時食野好奄尖既老公都大讚~~要推介喔~~豬肉好腍好入味~~


全部野食都好好味架!



埋單€89 一D都唔平架!(係法國入普通餐廳食閒閒地都四,五百港元,有時仲要唔好食...)~~但食物真係有質素!強烈推薦比喜歡吃法國蝸牛的你!

記住要訂位喔~~WALK IN好難有位架~~
總括:餐廳食物質數有保證~位置方便只係出Les Halles 站行五分鐘就到~裝修保留傳統古典風~仲有條旋轉樓梯上二樓(著裙既女士唔係咁方便~會走光)~~服務都好有笑容好熱心~~如果去法國可以考慮下喔~~

餐廳評分
食物:****
餐廳環境:****
服務:****

價錢:***

小資女Facebook:

沒有留言:

張貼留言