2017年5月2日 星期二

關島三大必去觀光景點:戀人岬,聖母瑪莉亞教堂同自由神像

小資女去旅行鍾意放慢腳步,所以今次去關島只做左少少觀光~ (留返其他觀光點等小資女可以有籍口再來關島~)

我今次就揀左三大觀光景點:戀人岬,聖母瑪莉亞教堂同自由神像

因為關島的士好貴,我地又一行4人,所以我地就去左租車喇~ 我地本來想係自己酒店(Westin) 到租車,但係因為太多旅客租車喇,大部分嘅私家車都出租了~ 咁我地就過左隔離嘅Guam Reef Hotel 租車喇~

我地租左架Mazda 6, 一日嘅費用連保險 總共係90美金~~

今次租既係日本公司~


我地同租車公司職員辦好手續就等車公司送架車黎酒店~ 等左20分鐘架車就到左喇~ 

大家收車前記住CHECK清楚有無花痕~



MAZDA 6個內籠都好闊落~


租車公司職員會先Mark 好架車邊度整花左,教一教司機架車點用,講埋關島嘅駕車注意事項,之後我地就開始自駕遊喇~

我地第一站:戀人岬 (Two Lovers Point) 

終於到達了~~GUAM REEF酒店黎哩度不用15分鐘


呢度幾乎係每一個黎關島旅遊嘅人都會去嘅地方! 



根據關島觀光局資料顯示,根傳傳說,有一對查莫洛戀人,因雙方家長反對他們結婚,竟雙雙從 378 英尺高的懸崖跳崖殉情。情人崖絕佳的展望台,可以鳥瞰沿菲律賓海鋪展的白沙海岸、關島中部以及崖下的美景。

呢度係需要入場費架,3美金一個人,既然一場黎到就梗係要入去影下相,掛返個愛情鎖喇!

雖然係3美金一個人~~但小資女都覺得值~~





下午三點都唔係好多人~


有心心鎖賣~~6蚊美金一個~~

小資女都買左一個~~





戀人岬官網: http://puntandosamantes.com/

我地係呢度差不多都留左成個鐘影相~ 


入到去~有好多鎖呀~~

小資女要周圍搵個靚位掛好佢先~~


戀人岬好靚~影相一流~






之後我地再出發第二景點:聖母瑪莉亞教堂 Dulce Nombre de Maria Cathedral-Basilica

關島觀光局話呢度:

聖母瑪莉亞教堂位於關島第一座天主教堂舊址。1669 年由帕德.聖維多利斯指導興建。教堂座落於高大的棕櫚樹林中,更顯其宏偉、壯觀。聖母瑪莉亞教堂現在珍貴和供奉有純潔卡麥琳女神像,同時也是亞加納主的聖址。

 207 Archbishop FC Flores St, Hagåtña, 96910, Guam

http://www.visitguam.com.hk/hagatna.php


哩到都係關島必到景點之一

由戀人岬到教堂~車程20分鍾~~

不過周圍都係得小資女一家人~~附近一個遊客都無~


教堂內部~




我地影左幾張相後再出發去附近嘅第三景點:自由神像 Statue of Liberty

沿路行去自由神像會進入一個廣場 - Paseo de Susana 廣場


廣場有好多當地人野餐同BBQ~~


關島觀光局又話:

Paseo de Susana 廣場是一塊人造的半島,1944 年戰爭結束後用被戰爭毀壞的 Hagatna 市的瓦礫石頭建成的,現在開放為海濱公園,許多當地人假日都會來這裡烤肉。


呢度都幾大架!



今次個自由神像個SIZE好細喔~

有好大既黑雲嚟緊~~要快D影呀~


周圍風景都好靚~~



關島觀光局再話:自由神像矗立在 Paseo de Susana 廣場前端,近旁是阿加納遊艇碼頭。這座自由女神像是 1950 年由美國童子軍捐贈的紐約自由女神像的複製品,體積小了很多,讓當地人備感親切。


我地就咁影個海同自由神像都影左好一陣~


由教堂嚟自由神像不用五分鐘車程~

虎媽做咩偷拍人~~






影完左相之後我地就去左食burger 喇~夜晚仲去左兩個商埸shopping添~~哈哈哈~


小資女Facebook:

https://www.facebook.com/Camcamlife/

沒有留言:

張貼留言