2017年5月5日 星期五

巴黎美食行 - 花神咖啡館 Café de Flore

巴黎美食行 - 花神咖啡館 Café de Flore

小資女計劃巴黎之旅的時候,發現好多博客都去過花神咖啡館~

話說呢次都係我第三次黎到巴黎(前兩次同媽媽跟旅行團來巴黎的),我一定要試下一D特別餐廳~

花神咖啡館位於Boulevard Saint-Germain, 係塞納河左岸,小資女同老公特意搭車來試的!

搭地鐵坐4號線到聖日耳曼德佩站 Saint-Germain des Pres ,再行2-3分鐘就到了~

沿路會見到聖日耳曼德佩修道院 Abbaye de Saint-Germain-des-Pré

聖日耳曼德佩修道院 Abbaye de Saint-Germain-des-Pré

修道院附近都有D名店同出名既咖啡店~~聖誕節仲有D小型攤檔賣小食~~

到左喇~


花神咖啡館是巴黎最古老的咖啡店之一,1880s 已經開業~ 好多哲學家都鍾意黎呢度架~

巴黎人好鍾意坐室外架~ 就算冬天都會坐出面~ 但唔洗擔心凍嘅問題,因為出面都有暖氣~


全店都坐滿人~~好誇張~

老公變左等食既小狗~~哈哈

我地叫左洋蔥湯,法式肉凍,熱朱古力同可樂~


SOUPE À L'OIGNON GRATINÉE, 洋蔥湯好好味呀!

LA TERRINE DE CAFÉ DE FLORE PAR GILLES VÉROT

法式肉凍係誤打誤撞叫架~

熱朱古力好超級好味道!係我係巴黎飲過最好味的朱古力!


今餐用左53.5歐元~~都唔便宜喔~~但值得一試~~

熊貓同兔仔下次想試埋身後嘅雙叟咖啡館!!!



我下次再黎巴黎,一定會再黎花神咖啡館!

講起我都好掛住果杯熱朱古力~~呀~~~~~~


花神咖啡館 Cafe de Flore


小資女Facebook:


沒有留言:

張貼留言