2017年4月25日 星期二

巴黎鐵塔餐廳Tour Eiffel~Le Jules Verne

老公曾經講過,一生人點都要去巴黎鐵塔食一次飯~ 

2016年12月,我地就真係上左鐵塔食左一次晚餐!

巴黎鐵塔有2間餐廳

一間係Restaurant 58 Tour Eiffel ,係鐵塔低層



一間係Le Jules Verne,係鐵塔最高層


老公就揀左最高果層 Le Jules Verne, 話要試就試高D果間, 我地就預早3個月前訂位!

點解咁早訂呢?係因為越早訂位,你就可以靠近窗口位,正常人都想做窗口位架喇~ 上鐵塔食飯都係為左個景啫~


晚上巴黎鐵塔好靚~

好多人等緊上鐵塔~~目測起碼要個半鐘~


我地餐廳既入口~~餐廳有自己私人lift上餐廳~~不用等!!


上到餐廳,職員同我地講:我地為係預備左最好嘅位置,果面係凱旋門,呢度係聖心堂,果度係聖母院~ 


我地張枱望出去嘅景觀~



餐廳下層係觀光層~

D建築物好細粒~

小資女好開心呀
我地揀左MENU EXPERIENCE, 食6道菜~~





芝士波波~估唔到最好食係哩樣~~

牛油印有餐廳名字~

Marinated sea bream, black radish and sesame~~汗~~

Sauteed sea scallop, delicate lettuce veloute, gold caviar~汗~




Duck foie gras cooked in a cocotte, pumpkin condiment~汗

捕獲比卡超~比卡超也上鐵塔


Oven-baked turbot, tender winter vegetables, citrus sauce~~汗汗汗~~

個景觀真係無敵~


Demi-deuil style jaune des Landes chicken, Albufera sauce~汗汗~

Black truffle risotto~汗汗汗汗~~

Grapefruit and quince, Champagne sorbet~汗汗汗~~

甜品還可以接受~


Crispy 'Tower nut', chocolate from our manufacture in Paris

Marshmallow

Chocolate

Dessert




餐廳食物好唔好食真係見人見智, 但餐廳環境真係一流! 要求婚, 生日紀念, 週年紀念呢度真係一個非常唔錯嘅選擇! 

食完飯仲可以好似其他遊客咁出去出面影相! 圍住鐵塔行一圈~ 餐廳有特別通道的~ 行完可以入返餐廳坐LIFT落返地面~~不用等~~

等小資女做下攝影師先~ 後面好多人等LIFT離開....

有望遠鏡用~~不過要入錢.......



塞納河夜景~~仲有好多觀光船~~差不多10點了~~



從最高屠影上塔頂~

最高層離地面有1百23米~


從我地酒店影向巴黎鐵塔!!!!

最後餐廳還送我們Madeleine~~


小貼士: 晚餐價錢昂貴, 可考慮吃午餐(雖然都貴...)~ 又或者去第一層果間餐廳~ 果間平D架~ 上餐廳登塔可免卻排隊上鐵塔等待時間~ 要注意要decent dress code~ 同埋冬天上鐵塔好冷, 要多穿點衣服!!!





小資女Facebook:


沒有留言:

張貼留言