2017年4月11日 星期二

關島 - 迪迪多早市 Dededo Flea Market

關島 迪迪多早市 Dededo Flea Market

之前睇左一個台灣嘅旅遊節目介紹 迪迪多早市! 我小資女去到關島梗係要去一去喇!

早市開朝早5:00-9:00 😰 果然好早啊!

我小資女同家人一行4人7:15坐的士由Guam Reef Hotel出發!

大概15-20分鐘車程就到達Dededo 市集~

今日下雨~感覺得3分2到既店有開~


我地果日落雨呀! 雖然係落雨,但早市都算人多~ 

姐姐同虎媽打頭陣!!殺入市場~~


因為咁早大家都未食早餐,我地決定食完野先開始行市集!

根據電視節目介紹,有幾樣野一定要食!

第一樣~ Kris BBQ! 

終於搵到了~~



呢間燒烤店係關島非常有名喔! 有好幾樣食物提供!

有幾間不同既BBQ店~大家要留意喔~

不停下雨~店員都不停燒~~



雖然係早上8點....但係已經大排長龍~~

好在都係排左10分鐘到~~YEAH~


好多人都好早黎食早餐!要自己搵位~~可以一個排隊一個搵定位~~

有圖有價錢~~唔係太識英文既朋友~可以讀數字就得~


早餐好豐富呀~~


我地叫左湯麵,粥,炒麵同雞肉同豬肉串燒~

呢個係5號, SPECIAL MAMI SOUP W/ CHICKEN~~味道一般~無咩驚喜~似中式油麵~

呢個係8號, 炒麵~即係炒米粉~

雞肉串燒~~都幾好味~~可以試下~

豬肉串燒好好味!比雞肉串燒入味呢!一定要試~~

呢個係4號~ 粥好中式口味架!小資女都覺得好好食!


呢餐我地食左 27 美金
(備註:聽說每個星期三都有Chamorro 夜市,Kris BBQ 都有擺攤檔喔!有興趣嘅朋友可以去夜市試下,我去到關島果日係星期四,所以去唔到夜市…)


食完個早餐,準備去搵第二樣早市必吃食物!

登登登登~~~~ 椰青刺身!coconut Sashimi! 

哩間電視都有介紹過~


其實椰青就係普通的椰青囉~

售價是5美金



要先把椰青飲完,再整椰青刺身~

我好努力咁飲~


終於飲完喇,就比返老闆開始製作刺身~

佢打開椰青,用飯殻 (rice spoon) 剷幾剷個椰青,加豉油同wasabi 就製成了!





都有好多人幫襯~~


去片~


準備食啦~~開動~




真係估唔到食落口真係好似食緊魚生咁!!!!!
老板仲好熱情同小資女合照~~



我比10個趣佢!!! 真係好FUNNY嘅食品!!!!

小資女熱烈推薦去關島一定要試呀!


食飽飽我地就開始行市集喇~

有好多唔同類型嘅野賣~

店舖賣雜貨居多~

哩間算係比較有特色~

賣手工藝品同袋~~小資女都差D買左個~~


鮮魚都有得賣~~


生果當然唔少得啦~~

蕉,全部都係蕉~

有盆栽呀

D衫褲都好難揀落手~~汗~~

有日常用品~~洗頭水~沐浴露都有~

最好買係哩檔~~

小資女都買左D野~哈哈~

價值當然俾市區店舖平啦~~做手信都唔錯~



菜市場~~唯一不是露天的地方


有好多種類都未見過~~





總括:喜歡行街市,了解當地文化的話~可以一去~~地道串燒同椰子剌身必試~~因為實在要太早起身的關係~~小資女去完早市~就即刻返酒店Zzzzzz~~~~



沒有留言:

張貼留言