2017年4月18日 星期二

關島 - 必試早餐 Eggs' n Things

關島 - Eggs' n Things

我地住嘅酒店門口有間餐廳,成日經過都見到好似好多人咁~ 有一日朝早,小資女正煩惱著食咩早餐好嘅時候,小資女姐姐就話:我地附近果間Eggs' n Things 係日本好多人排隊食架~ 正因為姐姐咁講過,我地就決定去試一試~

餐廳就係我地酒店出面~~好方便~


大概係上午11:00, 我地黎到餐廳~ 餐廳就係要先排隊,選擇食物,買飛 ,比錢,再排隊等候坐位安排~

等買野食中~~肚子餓~~~


一齊黎睇下餐牌先~

價錢唔平~~

有好多選擇好難揀~~~


餐廳要揀好食物再比錢先~~之後先安排入座~~姐姐比錢中
我地係319號

等位中~~虎媽準備衝閘~~
熱到呢~都要自拍一個先~
餐廳一路都KEEP住有人排隊~
唔知有位未呢

係炎熱嘅關島,好幸運地等左10分鐘到就有位喇~ 

虎媽準備狩獵~~


我地一人叫左一份~ 原來食物嘅份量好大,真係好美國呀!

係老公叫既~Ham and Cheese Omelet~一般般~~不過好大份~~

姐姐叫既Spam and Green Onion Omelet~味道唔錯WO~

虎媽既Eggs Benedict~都可以~~



虎媽話個包好味~~汗~~



每一份都跟左3塊pancakes (驚)~~點食???


TADA! 呢個係我叫嘅,係咪好靚呢~


哈哈哈~~奸笑中~~


小資女叫既係Strawberry, whipped cream & Mac Nuts pancakes~係本店招牌之一

我仲叫左杯Plantation Iced Tea 黎襯返我嘅pancakes


Plantation Iced Tea~~唔太甜~~好好飲~

所有早餐都好好味呀~ 老公開心到無眼睛~~


雖然係好味,但係個份量對小資女一家黎講太大份喇~ 食完個Eggs Benedict 同Omelet 飽晒,pancakes 都食唔晒~ 我就5塊Pancakes 中食左3塊咋~

食唔晒都其實唔緊要嘅,我地問職員拎左個盒仔,打包左返酒店~ 無做大漇鬼😊




呢個早午餐我地食左69.58美元 (關島嘅消費真係貴呢)

食飽晒我地就出發去做市內觀光喇!

戀人岬,聖母瑪利亞教堂,自由神像等我呀~ I am coming!!! 



小資女Facebook:

https://www.facebook.com/Camcamlife/

沒有留言:

張貼留言