2017年11月15日 星期三

國泰商務貴賓室- 逸連堂 The Bridge

小資女家庭商務遊-香港國泰商務貴賓室-逸連堂 The Bridge

小資女剛剛又同屋企人去左北海道玩左五日呀∼ 今次我地係坐國泰航空商務艙,由香港直飛北海道嘅∼




小資女好快就同屋企人寄晒行李準備去過關喇∼

過完關就梗係去一去商務貴賓室食少少早餐喇∼ 我地今次去左逸連堂 The Bridge~




位置係gate 35 附近∼ 過左關後搭一次無人駕駛就到喇∼


一入去就有一大個reception desk


左面係有the bistro

右面有The Bakery

我地先去右面嘅The bakery∼


入到去就空間都幾大,門口有好多梳化,座位比旅客休息∼

可以望到好多飛機
幾好view~~~

有好多雜誌, 報紙
 之後就黎到自助餐飲區 The Bakery

多種飲品提供∼ 
麵包當然唔少得喇∼


有多款沙律選擇, 又有生果同乳酪∼

有熱盤∼ 腸腸蛋蛋果D~ 仲有腸粉,燒賣∼


仲有D粥品

原來餐飲區之後仲有好似張床咁大咁嘅梳化 The TV Lounge∼ 可以挨係到睇電視∼
最後面就係有The Long Bar~ 果度有職員沖咖啡添∼

飲D咩好呢?



我就叫左杯ORANGE DREAM∼∼
之後我地又去埋隔離the Bistro~

入面嘅設計同右手面嘅the bakery 都差不多∼ 一入門口都係一樣∼

有梳化位

雜誌區∼



再入少少就係The Bistro∼ 款式大致與The Bakery相同∼



都係沙律同生果

粥同熱豆漿

腸仔同煙肉

炒蛋同炒米粉

其實早餐黎講都算有好多野食

多種飲料

鮮榨果汁
呢面係有沐浴間同IT Zone~~ 我就無去沐浴間參觀喇~ haha



行入去IT Zone 同咖啡閣喇
IT Zone 都幾大~ 
出面就係另一個休息區
呢度就係咖啡閣喇



有一個好小嘅BAR AREA

仲有少少NUTS,咖啡,飲品同酒



仲有少少包
我再黎一杯COFFEE




其實兩邊LOUNGE都差不多,

唯一唔同嘅係唔知點解呢面少人D∼

之外酒吧區都有少少唔同∼

無左長酒吧區∼

得返呢個小區域∼ 但供應嘅野都係一樣∼

就多左d圓檯可以歎下咖啡∼ 望下飛機~感覺好過THE WING~

唔怕遠的話~建議來~The Bridge!!




小資女Facebook:






沒有留言:

張貼留言