2017年9月6日 星期三

澳門 Studio City 新濠影匯 分享

由於澳門風災關係~所以呢篇要依家先出~ 澳門要加油呀~

小資女今次同屋企人一齊去澳門玩,但分別訂左兩間唔同酒店~

其中一間就入住左新濠影匯Studio City~ 小資姐同媽媽入住嘅~ 

房型係明星經典路氹景觀客房。(兩張單人床)

先黎睇下個廁所先!

全雲石喔!感覺都很不錯!


淋浴間又可以做埋浴缸!


單人床都唔細wo! 其實酒店係預最兩大人兩小童入住,都幾親子嘅酒店~

簡單嘅房間~

我地間房個見到對面嘅巴黎人鐵塔架~ 都幾好呀,有個view!




有時間大家可以睇睇片—> 






我地間房型只係包左室外游泳池,酒店話,如果願意加$690 MOP 就可以有埋雙人早餐同下午茶,再可以入室內游泳池~ (12歲以下小童免費)小資女自己就無加喇,但同行嘅小資二姐姐一家四口,佢地就加左~ 聽佢地講早餐同下午茶都不錯~ 因為小資女唔係第一身去試,所以我都唔講咁多喇~ 有興趣嘅朋友可以詢問下酒店~


小資姐同媽媽唔鍾意游水嘅, 所以小資女同老公頂上去室外游泳池探索一下~ 唔好講咁多喇!快D換衫去泳池玩下先!

 一入門口位~

Studio city 嘅室外泳池原來唔係好大架咋~ 入泳池範圍要登記!
每間房只包2大人2小孩~ 額外嘅成人要比澳門幣380架~~~
 我地去到游泳池嘅時間游泳池都幾多人~~(老公張相影得好差)><
係泳池可以清楚見到酒店嘅8字摩天輪~其實都幾靚~

小資女同老公玩左漂流河~ 老公話條河行得好慢⋯ 無想像中咁好玩~ 

另外仲有2條嘅BB 滑梯~小資女都好想試!但係俾職員制止左~~

 中間一個主游泳池咁喇~

我地見泳池人頭擁擁咁,我地好快就離開左...
總括: 新濠影匯睡床夠大,twin bed可以訓4人,但被鋪好多羽絨毛飛出黎,令到好似有好多塵~~浴室企缸太高,老人家出入浴缸不太方便容易,房內冷氣如調細,會有一陣罨味......
而室外游泳池就比較適合年紀小嘅小朋友玩~ 鍾意玩水嘅大朋友可能要考慮一下喇...



最後評價(5星為滿分)

酒店設施 ***
酒店服務 ***
推薦度 ***


小資女Facebook:

https://www.facebook.com/Camcamlife/




沒有留言:

張貼留言